سجاد کوچولوسجاد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

سجاد کوچولوی نازنازی

واکسن دو ماهگی

1394/4/20 1:15
نویسنده : نازنین
216 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی زود دو ماه گذشت آرامموقع اولین نوبت واکسن پسر کوچولوی من شده بود.اونروز ساعت 8 صبح منو همسرم به همراه پسرمون راهی مرکز بهداشتی که عمه سجاد کوچولو کارمند اونجا بود شدیم. من لباس نسبتا راحتی تن نی نی کردم تا موقع واکسن مشکلی پیش نیاد.

خوب یا دمه زمستون بود و کمی بارون میبارید بچه رو کاملا پتو پیچ کرده بودیم تا خدایی نکرده سرما نخوره.خطا

بعد از گرفتن قد و وزن نوزاد نوبت به زدن واکسن رسید و خانمی که مسول این کار بود از منو همسرم خواست تا پاهای کوچولو رو بگیریم تا بتونه راحتتر کارشو انجام بده. من که طاقت دیدن نداشتم واسه همین همسرم اینکارو انجام داد و من بیرون از اتاق ایستادم و با شنیدن صدای جیغ دلبندم اشک تو چشام جمع شد ولی سریع خودمو جمع و جور کردمو رفتم نی نی رو بغل کردم . خیلی زود ساکت شد و دوباره خوابش برد . سوار ماشین شدم و برگشتیم خونه طبق دستور  پای پسرمو نصف روز کمپرس سرد و بقیه روز کمپرس گرم کردم و هر4 تا 6 ساعت استامینفون دو برابر وزنش دادم . اما متاسفانه با همه اینها جای واکسن سجاد یکمی سفت شد و کبود.گریه

تقریبا دو هفته طول کشید تا جای واکسن کاملا خوب شد. غمگین

پسندها (1)

نظرات (2)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
21 تیر 94 5:00
ای جونم . همه بچه ها و مادرها همین وضع را دارن.
نازنین
پاسخ
واقعا سخته الان سجاد دو تا واکسن دیگه هم داره هنوز یکسالگی و 18 ماهگی اون موقع کوچولو بود میشد کنترلش کرد نگرانم برای واکسن یه سالگیش که بزرگتر میشه چیکار کنم
مریم
24 تیر 94 8:44
عالی بود
نازنین
پاسخ